Bazální metabolismus (BMR)

22. srpna 2009 v 18:33 |  Tipy a triky
Můj BMR: 1411 kcal


Jak spočítat bazální metabolismus (BMR) čili základní minimální množství kalorií potřebné k udržení hmotnosti:

Pro ženy
BMR = 655 + (9.6 x hmotnost v kg) + (1.7 x výška v cm) - (4.7 x věk)

Pro muže
BMR = 66 + (13.7 x hmotnost v kg) + (5 x výška v cm) - (6.8 x věk)


Teoreticky, když sníte denně míň kalorií než je váš BMR, budete hubnout.
V praxi těžko říct, já denně sním zhruba o polovinu méně a váha stále stojí. Toho se ale nebojte, problém bud spíš ve mně :)
 


Komentáře

1 Mudr.petrak Mudr.petrak | Web | 24. srpna 2009 v 7:34 | Reagovat

Skvele ted jsi si vypocitala BMR , a ten je pres 1000kcal, preste tohle mnozství by jsi minimalne mela prijímat, kdyz je to min a to v tvem pripade je, tak se jedna o hladovení a tzv. kanibalismus sama sebe. tve telo požíra a bere energii ze svých budek, je potreba jist minimalne to, co potrebuje pro udrzeni bazalnich funkcí

2 Nikolka* Nikolka* | Web | 12. července 2010 v 22:11 | Reagovat

zajimavý to si vypočítám ;-)

3 Nikolka* Nikolka* | Web | 12. července 2010 v 22:13 | Reagovat

no to muzu jist teda hodne malo :((

4 Jana Jana | 7. listopadu 2010 v 20:03 | Reagovat

no to je blbost, abyste jedli míň, než je váš bazální matebolismus...páč bazál je základ, pod ten nechoďte!

bazál vám zajišťije vaše bazální tj. základní funkce jako je dýchání, trávení jídla, udržení mozk. funkcí.

a zároveň bych nešla s příjmem pod 5000 KJ což je pokud počítáte v Kcal 1190,5

dělí se to 4,2 abyste mohli přepočítávat. ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.